Konu
Bakkal Veya Market Kasiyer OLan Varmı ?
03-07-2008, 11:35:22
#4
infratime
Üyeliği durduruldu
1.5 yıl markette çalıştım kasiyer olarak, neler gelmedi ki başımıza
her türlü insan varya abi şu kadarım yok bi' dahaki geldiğimde vereyim diyor. Getirmiyor parayı, sonra borcu var diye hiç uğramıyordu dükkana
kökten zarar yani bu veresiye mevzusu