1.5 yıl markette çalıştım kasiyer olarak, neler gelmedi ki başımıza her türlü insan varya abi şu kadarım yok bi' dahaki geldiğimde vereyim diyor. Getirmiyor parayı, sonra borcu var diye hiç uğramıyordu dükkana kökten zarar yani bu veresiye mevzusu