• 03-07-2008, 20:43:53
    #19
    Üyeliği durduruldu
    evet ben oynadım 4 bitti
  • 03-07-2008, 20:50:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu oyunu yüklediğim gece 12'den sabah 6'ya kadar bitirdim.

    zaten tek oynadığım oyunda budur

    Helikopter turunda düşmanlara bomba atıyorsunuz. kendi adamlarınıza öldürdüğünüzde tura yeniden başlarsınız. Jeep'leri takip edin onlar sizin adamınızdır.

    Ayrıca zoom için + tuşuna basıyordunuz..(menzil alanı daralıyor)
    başka turla karıştırdın heralde ? jeep meep yok benim 2 tane adamım var ötlek helikopterden korunup siper yapıyolar banada helikopteri vur diyolar olmadı gitti ilk defa bi oyunda bu kadar takıldım
  • 03-07-2008, 20:55:22
    #21
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka turla karıştırdın heralde ? jeep meep yok benim 2 tane adamım var ötlek helikopterden korunup siper yapıyolar banada helikopteri vur diyolar olmadı gitti ilk defa bi oyunda bu kadar takıldım
    ben havadan helikopterdeyken belirli yerlerin bombalandığı tur ile karıştırdım..

    caps yükleyebilirmisin ?
  • 03-07-2008, 21:00:57
    #22
    Üyeliği durduruldu
    bilmiorum buradan anlarmısın ben biraz söyliyim sera gibi yerler var not:bomba gelmio donma oldu ondan öyle hiç insan yok yanlış anlaşılmasın
  • 03-07-2008, 21:02:28
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Bende fifa 2008 i sildim yanlışlıkla yeni çektim ama çalışmıyor meret tık yok oyunsuzluk başıma vurdu
  • 03-07-2008, 21:07:55
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yokmu benim sorunu çözücek biri
  • 03-07-2008, 21:12:04
    #25
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmiorum buradan anlarmısın ben biraz söyliyim sera gibi yerler var not:bomba gelmio donma oldu ondan öyle hiç insan yok yanlış anlaşılmasın
    helikopter bulunduğun yeri çevreliyor ve ateş ediyor olacaktır. Helikoptere hedef alarak (sağ tıklayıp) ateş edeceksiniz. bu kadar...
  • 03-07-2008, 21:17:54
    #26
    Üyeliği durduruldu
    linebilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helikopter bulunduğun yeri çevreliyor ve ateş ediyor olacaktır. Helikoptere hedef alarak (sağ tıklayıp) ateş edeceksiniz. bu kadar...
    etmiyo hedefe kilitlenmesi lazım diyo bazookanın yani ama kilitlenmyio deli olucam
  • 03-07-2008, 21:20:19
    #27
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    etmiyo hedefe kilitlenmesi lazım diyo bazookanın yani ama kilitlenmyio deli olucam
    sağ tıklayıp hedefe kilitlenmesini beklemen gerekiyor.. sesten anlarsın zaten..