Bu oyunu yüklediğim gece 12'den sabah 6'ya kadar bitirdim.
zaten tek oynadığım oyunda budur
Helikopter turunda düşmanlara bomba atıyorsunuz. kendi adamlarınıza öldürdüğünüzde tura yeniden başlarsınız. Jeep'leri takip edin onlar sizin adamınızdır.
Ayrıca zoom için + tuşuna basıyordunuz..(menzil alanı daralıyor)
başka turla karıştırdın heralde ? jeep meep yok

benim 2 tane adamım var ötlek helikopterden korunup siper yapıyolar banada helikopteri vur diyolar

olmadı gitti ilk defa bi oyunda bu kadar takıldım