Buraya üye olalı bir sene olmadı. Buradan böyle bir forum olduğundan haberdar olalı da bir sene olmadı.
ama gördüm ki çok uzun yıllardır var olan bir platform. pek çok proje, iş burada gelişip büyümüş...
Benim merak ettiğim (sakıncası yoksa) buradaki arkadaşlara ait, buradan başlayıp da daha sonra büyümüş, popüler hale gelmiş ( arabam.com, kızlarsoruyor, onedio vs. vs.) bir site ya da mobil uygulama var mı?
r10'un medar-ı iftiharları
20
●1.642
- 14-10-2018, 03:13:42her kesin projesi buyuktur taki tutmayana kadar.
çok büyük projeleri bilmem ama çok sıkıntıli adam gördüm az önce girmis birisi iptal olan bir konuma diyorki 3500 tl cok az bir rakam, ben aylik 12.000 kazaniyorum diyor eyvallah hocam kazaniyorsun ama profilinde bir tane itrade var oda ödeme yapmadigina dair ve imzandaki 1 milyon tika 100 dolar veren bir sitenin referans linki ama 12k kazanip 3500 tl begenmez sıkıntılı adam çok.
güzel isler yapanlar mutlaka vardir ben ne zaman kayit oldugumu hatirlamiyorum bu 2. uyeligim1. uyeligimde 100 den fazla trde vardi sifre mail unutunca bunu acip onu banlattim bir suru atkadaş güzel şeyler yapti ama eskiden r10 a üye olmak çok zordu kaliteli insanlar halen var - 14-10-2018, 03:41:21Mesajınızı geç gördüm.ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerekli cevabı almışsınız.
haklısınız hocam.UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ilk kayıt olurken buraya daha çok freelancer olarak, ek gelir elde etme amaçlı biraz da hobi olarak bu işlerler ilgilenen insanların burada olacağını düşünüyordum.
azam zaman geçtikçe gördüm ki gerçekten çok profesyonel insan ve güzel bir bilgi birikimi var.
yani bu kadar şey bir arada ise iyi bir iş mutlaka çıkmıştır diye düşündüm. Başlığı ondan açtım.
Kötüleri hep konuşuyoruz biraz da moral olsun diye iyi şeyler duyalım istedim. - 14-10-2018, 03:49:35iyiler ortaya cikmaz hocam ben bir kaç arkadaşa sitemin adresini verdim onlari suçlamiyorum ama birden bire benim global anahtar kelimede 1. sayfada olsan sitem suan ilk 500 de yok mesela Allahtan sitenin siralamasi onemli degilde telas etmiyorum site sadece varmi var. yani burada iyi insanlarda mevcut kötülerde o yüzden kimsenin cikipta bu proje buradaydi ben yaptim demez. ama size sunu soyleyim piyasada bulunan butun buyuk projelerin sahipleri bir defada olsa r10 a gelmistir. bu form merkezi bir sitedirikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2018, 03:51:29Amacım biraz daha efsane duymak.UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani kolay kolay şu iş benim. ben bu hale getirdim diyeceklerini pek sanmıyorum. ama bilen birileri mesela anlatabilir diye umdum.
neyse bakalım çıkar birileri belki... - 14-10-2018, 05:31:06En başarılımız ;Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/members/43185-casso_72.html
Webtekno
kafa topu 2
oyunuoyna.com
teknostore
Casso nun dışında benim bildiğim bir çok insan var onu geçtim sadecehosting bile burada. Kısacası ben devede kulak.
Bunların dışında ejder vardı indir.com
netinternet osman var
radore var
teknolojioku.com var
tamindir.com var
fobito.com var
bunların shaipleri hep bizden yani aramızda.
