ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajınızı geç gördüm.
Gerekli cevabı almışsınız.





haklısınız hocam.
ben ilk kayıt olurken buraya daha çok freelancer olarak, ek gelir elde etme amaçlı biraz da hobi olarak bu işlerler ilgilenen insanların burada olacağını düşünüyordum.
azam zaman geçtikçe gördüm ki gerçekten çok profesyonel insan ve güzel bir bilgi birikimi var.
yani bu kadar şey bir arada ise iyi bir iş mutlaka çıkmıştır diye düşündüm. Başlığı ondan açtım.

Kötüleri hep konuşuyoruz biraz da moral olsun diye iyi şeyler duyalım istedim.
iyiler ortaya cikmaz hocam ben bir kaç arkadaşa sitemin adresini verdim onlari suçlamiyorum ama birden bire benim global anahtar kelimede 1. sayfada olsan sitem suan ilk 500 de yok mesela Allahtan sitenin siralamasi onemli degilde telas etmiyorum site sadece varmi var. yani burada iyi insanlarda mevcut kötülerde o yüzden kimsenin cikipta bu proje buradaydi ben yaptim demez. ama size sunu soyleyim piyasada bulunan butun buyuk projelerin sahipleri bir defada olsa r10 a gelmistir. bu form merkezi bir sitedir