ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlığı Türkçe yaz Arapça değil
Mesajınızı geç gördüm.
Gerekli cevabı almışsınız.



UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her kesin projesi buyuktur taki tutmayana kadar.
çok büyük projeleri bilmem ama çok sıkıntıli adam gördüm az önce girmis birisi iptal olan bir konuma diyorki 3500 tl cok az bir rakam, ben aylik 12.000 kazaniyorum diyor eyvallah hocam kazaniyorsun ama profilinde bir tane itrade var oda ödeme yapmadigina dair ve imzandaki 1 milyon tika 100 dolar veren bir sitenin referans linki ama 12k kazanip 3500 tl begenmez sıkıntılı adam çok.

güzel isler yapanlar mutlaka vardir ben ne zaman kayit oldugumu hatirlamiyorum bu 2. uyeligim1. uyeligimde 100 den fazla trde vardi sifre mail unutunca bunu acip onu banlattim bir suru atkadaş güzel şeyler yapti ama eskiden r10 a üye olmak çok zordu kaliteli insanlar halen var
haklısınız hocam.
ben ilk kayıt olurken buraya daha çok freelancer olarak, ek gelir elde etme amaçlı biraz da hobi olarak bu işlerler ilgilenen insanların burada olacağını düşünüyordum.
azam zaman geçtikçe gördüm ki gerçekten çok profesyonel insan ve güzel bir bilgi birikimi var.
yani bu kadar şey bir arada ise iyi bir iş mutlaka çıkmıştır diye düşündüm. Başlığı ondan açtım.

Kötüleri hep konuşuyoruz biraz da moral olsun diye iyi şeyler duyalım istedim.