Sırf bu olur diye ışık yandıktan birkaç saniye sonra geçiyorum. İnsanlarda sürekli bir acele var, yavaş gitmek acizlikmiş gibi görülüyor, burada da vardır mutlaka hız tutkunları. Bu yanlış olan bence, tam olarak medeniliği belli etmez bu davranış ama acelecilik ve sürüşle ilgili problemler evet var. Keşke olmasa.