Şu yaya geçidi mevzusu bile bizim avrupalı ve medeni olmadığımızın açık kanıtıdır.
Avrupa'da hiç bir ülkede yaya geçitlerine bizim gibi giremez arabalar.
Yola girmiş yaya varsa kimse gaza basıp yanından geçmeye cesaret edemez avrupada...