• 05-10-2018, 01:38:50
    #10
    Daha önce bir arkadaşa paym.es ile ödeme yapmıştım. Perşembe günü ödeme yaptım herhalde yanlış hatırlamıyorsam Cuma yatırmışlardı.
  • 05-10-2018, 01:39:22
    #11
    Güzel sisteme benziyor , denemeler yapıyorum





    Güzel bişeye benziyor
  • 05-10-2018, 02:27:42
    #12
    FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel sisteme benziyor , denemeler yapıyorum






    Güzel bişeye benziyor
    -Ürünün görselini benimle paylaşır mısın?
    +Yok ki.
    -Bekliyorum.
    +Görsel yok.
    -Valla yok mu?
    +Valla yok.
    -Yemin et bakiyim.
    +Yemin ederim yok.

    Yok diyenlere böyle bir sistem daha güzel olur
  • 05-10-2018, 02:49:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Burnuma kötü kokular geliyor nedense..

    Hayırlısı olur umarım.
  • 05-10-2018, 22:52:26
    #14
    Bruuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    -Ürünün görselini benimle paylaşır mısın?
    +Yok ki.
    -Bekliyorum.
    +Görsel yok.
    -Valla yok mu?
    +Valla yok.
    -Yemin et bakiyim.
    +Yemin ederim yok.

    Yok diyenlere böyle bir sistem daha güzel olur

    Chatbotumuzun biraz ısrarcı olduğunu kabul ediyoruz
    Önerinizi ilk geliştirme toplantısında, pazarlama ekibi olarak sunuyor olacağız

    Mevcut regülasyonlar gereği, yüzyüze satış (Fiziksel olarak alıcı ve satıcının yanyana olduğu satış türü) haricinde satışı yapılacak ürünlerin görsellerinde sistemde bulundurulması zorunlu kılınıyor.