FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel sisteme benziyor , denemeler yapıyorum






Güzel bişeye benziyor
-Ürünün görselini benimle paylaşır mısın?
+Yok ki.
-Bekliyorum.
+Görsel yok.
-Valla yok mu?
+Valla yok.
-Yemin et bakiyim.
+Yemin ederim yok.

Yok diyenlere böyle bir sistem daha güzel olur