Paym.es kullanan var mı?
13
●3.123
- 05-10-2018, 01:38:50Daha önce bir arkadaşa paym.es ile ödeme yapmıştım. Perşembe günü ödeme yaptım herhalde yanlış hatırlamıyorsam Cuma yatırmışlardı.
- 05-10-2018, 02:27:42-Ürünün görselini benimle paylaşır mısın?FurkanOymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+Yok ki.
-Bekliyorum.
+Görsel yok.
-Valla yok mu?
+Valla yok.
-Yemin et bakiyim.
+Yemin ederim yok.
Yok diyenlere böyle bir sistem daha güzel olur
- 05-10-2018, 02:49:48Üyeliği durdurulduBurnuma kötü kokular geliyor nedense..
Hayırlısı olur umarım. - 05-10-2018, 22:52:26Bruuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Chatbotumuzun biraz ısrarcı olduğunu kabul ediyoruz
Önerinizi ilk geliştirme toplantısında, pazarlama ekibi olarak sunuyor olacağız
Mevcut regülasyonlar gereği, yüzyüze satış (Fiziksel olarak alıcı ve satıcının yanyana olduğu satış türü) haricinde satışı yapılacak ürünlerin görsellerinde sistemde bulundurulması zorunlu kılınıyor.

