• 03-10-2018, 13:05:16
    #28
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    90 beygirlik symbol peşine takıldı mı arayı açamayınca düşürür fiyatını
    Symbol peşine bile takılamaz muhtemelen, ama bir araca bu kadar para verilmez. Bunun yerine A5-A6 veya E-250 ya da CLS350 binilebilir.
  • 03-10-2018, 14:09:08
    #29
    Anlamadım niye olay bu kadar büyümüş. Sıfırının fiyatı 521.000 TL adam daha 6.000 km deki arabaya 300.000 yazmış daha ne yapsın bedavaya mı versin ? 300 Beygir Golf bu sonuçta WW piyasısını herkes bilir bence çokda şey yapmamak lazım.
  • 03-10-2018, 14:27:00
    #30
    Üyeliği durduruldu
    https://binekarac.vw.com.tr/tr/modeller/golf-r.html
    Golf R Tavsiye edilen başlangıç fiyatı: 521.000 TL.
  • 03-10-2018, 14:36:26
    #31
    Golf R eder o kadar. Ülke fiyatı olarak düşünmeyin. Malum ülkemizde 1 araba kendimize 1 araba başkasına alıyoruz. Fiyat kabaca hesaplarsak vergileri düşünce ortalama 250 bin civarı. Ülkemizde yine pahalı olduğu için fiyatlar 20 bin de ordan düş 230bin / 6 38-40 bin dolar böyle bir araç için bir şey değil. Bize göre artık bu aracın maketi dahi pahalı.
  • 03-10-2018, 14:43:20
    #32
    Diğer aracı bilmiyorum ama Golf R eder. Yani bize gelişi zaten yüksek oluyor o ayrı ama normal geldi R olduğunu görünce.
  • 03-10-2018, 18:16:13
    #33
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Symbol peşine bile takılamaz muhtemelen, ama bir araca bu kadar para verilmez. Bunun yerine A5-A6 veya E-250 ya da CLS350 binilebilir.
    keşke öyle olsa ama golf ayıramıyor 170 ten sonra biraz biraz ara açılıyor 200 e kadar

    105 lik golf ise direk geride kalıyor.
    hafif ya symbol avantaji o aerodinamik sıfır o nedenle yüksek hızda geride kalıyor
  • 03-10-2018, 19:11:34
    #34
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke öyle olsa ama golf ayıramıyor 170 ten sonra biraz biraz ara açılıyor 200 e kadar

    105 lik golf ise direk geride kalıyor.
    hafif ya symbol avantaji o aerodinamik sıfır o nedenle yüksek hızda geride kalıyor
    WV ci değilim hocam. Ama bu 2.0 Tsi ve 200 küsur beygir bu yüzden geçer dedim. Yoksa renault motorları kesinlikle mükemmel.
  • 03-10-2018, 19:26:55
    #35
    bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WV ci değilim hocam. Ama bu 2.0 Tsi ve 200 küsur beygir bu yüzden geçer dedim. Yoksa renault motorları kesinlikle mükemmel.
    ilk ilan 115 lik için yazmıştım o yorumu 2.0 tsi a laf yok mermi gibi maşallah
  • 03-10-2018, 20:38:26
    #36
    golf diye değil genel olarak bir araç için o fiyat fazla