bilcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
WV ci değilim hocam. Ama bu 2.0 Tsi ve 200 küsur beygir bu yüzden geçer dedim. Yoksa renault motorları kesinlikle mükemmel.
ilk ilan 115 lik için yazmıştım o yorumu 2.0 tsi a laf yok mermi gibi maşallah