keşke öyle olsa ama golf ayıramıyor 170 ten sonra biraz biraz ara açılıyor 200 e kadar
105 lik golf ise direk geride kalıyor.
hafif ya symbol avantaji o aerodinamik sıfır o nedenle yüksek hızda geride kalıyor
WV ci değilim hocam.

Ama bu 2.0 Tsi ve 200 küsur beygir bu yüzden geçer dedim. Yoksa renault motorları kesinlikle mükemmel.