• 30-09-2018, 01:01:03
    #28
    mx150 ekran kartı heralde yeni çıktı. Nasıl bir kart bu? gtx 1030 a mı eş değer?
  • 30-09-2018, 09:30:14
    #29
    Hocam Abra A5 V5.2 kullanıyorum içinde gtx 960m var hemde 2 gb'lik modeli pubg, fortnite bunları oynatma konusuna girmiyorum bile total war'ın tüm oyunlarını far cry 4-primal- 5 i bitirdim bf1 i online olarak oynadım rainbow six siege oynadım, shadow of mordor / war oynadım da oynadım yani ve herhangi bir problem yaşamadım ısınmadır şudur budur bir ekran kartının belleğinin yetmediği durumlar oldu onda da ayarları biraz düşürmem gerekti norrmal yani 2 gb olduğu için bu arada visual studio, unreal engine, unity, sketchup gibi programları da uzun süre kullandım yani sizin için fiyatları uygunsa gönül rahatlığıyla alabilirsiniz benden sonra 6 kişi daha aldı yüksek ekran kartlı olanlarını herkes memnun diyebilirim size ama önerim ekran kartınız 1050 ti ya da 1060 olsun ve içinde ssd varsa kesinlikle hdd taktırın çünkü yetmiyor.Yorumlardaki 1050ti olan lenovo yada monster olabilir bence
  • 30-09-2018, 09:39:41
    #30
    fena değil
  • 30-09-2018, 13:31:56
    #31
    Bunu al kafan rahat olsun. ssd yerine hdd taktır. https://www.monsternotebook.com.tr/a...5-V13-1-1.html
  • 30-09-2018, 15:51:47
    #32
    sgcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seçtiğiniz ürünün ekran kartı ve işlemci performansı
    https://www.youtube.com/watch?v=yGw4prxu3-U
    oyun güzelmiş adı ney
  • 30-09-2018, 15:53:47
    #33
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun güzelmiş adı ney
    Battlefield 1. 5 çıktı o dahada güzel
  • 30-09-2018, 16:01:36
    #34
    5000 - 5700TL Arasında bir laptop alacağım dedim en iyi bilgisayar bumudur https://www.monsternotebook.com.tr/a...5-V13-1-1.html bunu direkt alayımı yani
  • 30-09-2018, 16:41:44
    #35
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5000 - 5700TL Arasında bir laptop alacağım dedim en iyi bilgisayar bumudur https://www.monsternotebook.com.tr/a...5-V13-1-1.html bunu direkt alayımı yani
    bende uzun zamandır bekliyorum fiyatı düşse alacağım
  • 30-09-2018, 17:07:59
    #36
    Ben bu laptopu yaklaşık 7 aydır kullanıyorum. Ürünü freedos satın alıp lisanslı windows 10la kullandım. CS:GO ve Gta V'te herhangi bir performans sorunu yaşamadım. Yalnızca Gta V'te biraz ısınabiliyor. Makinanın içinden ara sıra tıkırtı sesi geliyor muhtemelen kronik bir sorun. Onun haricinde ekran gayet güzel ve geniş, klavye aydınlatması oldukça şık duruyor ve parmak izi okuyucusu mevcut. Ekranda sonuna kadar yatabiliyor. Benim aldığım fiyat 3300 o zaman gayet makuldu ancak beş bin küsur bence bekle biraz