Ben bu laptopu yaklaşık 7 aydır kullanıyorum. Ürünü freedos satın alıp lisanslı windows 10la kullandım. CS:GO ve Gta V'te herhangi bir performans sorunu yaşamadım. Yalnızca Gta V'te biraz ısınabiliyor. Makinanın içinden ara sıra tıkırtı sesi geliyor muhtemelen kronik bir sorun. Onun haricinde ekran gayet güzel ve geniş, klavye aydınlatması oldukça şık duruyor ve parmak izi okuyucusu mevcut. Ekranda sonuna kadar yatabiliyor. Benim aldığım fiyat 3300 o zaman gayet makuldu ancak beş bin küsur bence bekle biraz