bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ülkede tüketilen ürünlerin %80-90'ı yurt dışından geliyor. Sonuçtan onu üreten adam para kazanmak evine ekmek götürmek için çalışıyor. O adamında aldığı ekmek bineceği arabanın fiyatı arttı böyle hiç düşündünüz mü?
Çok doğru diyorsun. Benim ürettiğim ürün ne kadar %100 yerlide olsa. Kişisel olarak yaptığım harcamaların fiyatı artıyor. Bu durumda aldığım maaş yetmiyor. Mecburen esnafta zam yapmak zorunda kalıyor.