Bir tanıdığımın 400 TL ye yaptırdığı logo
16
●1.208
- 24-09-2018, 21:28:00Onu ben yaptım marka belli olmasın diyeFlexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım onu ekran görüntüsü alıp üstünden aynısını çizmiş. Çünkü yamuk çizmiş. Linkteki yamuk değil. Linki ilettim onlara.AliFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-09-2018, 21:35:08Çizmemiş, bildiğiniz çalmaya çalışmış. Görseli bilgisayara indirip photoshoptan açarak sihirli değnek aracı ile kopyaladıktan sonra çizgileri doldurmuş. Bunu bakıp gerçekten çizmiş olsaydı en dıştaki pixeller bu kadar dağınık olmazdı.Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2018, 21:37:27Tanıdığımıza bunları anlatın seni kandırmışlar deyin. Ama uğraşmayın anlasın doğru düzgün iş yaptırmayı. Bir daha aynı hataya düşmez.
