Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu ben yaptım marka belli olmasın diye




sanırım onu ekran görüntüsü alıp üstünden aynısını çizmiş. Çünkü yamuk çizmiş. Linkteki yamuk değil. Linki ilettim onlara.
Çizmemiş, bildiğiniz çalmaya çalışmış. Görseli bilgisayara indirip photoshoptan açarak sihirli değnek aracı ile kopyaladıktan sonra çizgileri doldurmuş. Bunu bakıp gerçekten çizmiş olsaydı en dıştaki pixeller bu kadar dağınık olmazdı.