• 22-09-2018, 19:26:44
    #1
    1-100 TL arasına 1 puanlık ticaret
    101-250 TL arasında 2 puanlık ticaret
    251-500 TL arasına 3 puanlık ticaret
    501-1000 TL arasında 4 puanlık ticaret gibi artacak şekilde ticaret puanı sisteminin daha faydalı olacağının görüşündeyim. Sisteme girilen miktar Gold ve Platin üyelere özel görülme de sağlanabilir. Çünkü 1 tl lik ticaretin etkisi ile 10000 TL lik satışın etkisi bir olmamalı bence. Belli miktar üzerindeki alışveriş yapanlar gerekli dokümanları yönetime bildirerek yapılacak çekilişle onlara ufak hediyeler verilebilir.
  • 22-09-2018, 19:28:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kesinlikle katılıyorum 1k 2k üstü ticaretlerde mesela başka bir icon ile poziltif yüksek ticaret gibi puan verilebilir
  • 22-09-2018, 19:30:20
    #3
    @EftalBulut; hocam bu gerçekten güzel bir öneri , aklınızda bulunsun.
  • 22-09-2018, 19:55:05
    #4
    igtr.net
    tamamda her alışverişe yönetim nasıl bakacak.
    aslında güzel bir fikir ama biraz zor olacağa benziyor
  • 22-09-2018, 19:59:36
    #5
    Böyle birşey ancak hayal kalır malesef.
  • 22-09-2018, 20:00:26
    #6
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamamda her alışverişe yönetim nasıl bakacak.
    aslında güzel bir fikir ama biraz zor olacağa benziyor
    Ticaret verirken orada pozitif - negatif altına yeni bir şekilde böyle bir bölüm eklenebilir.
    Yönetimin vbulletin bilgisi oldukça yüksek.
  • 22-09-2018, 20:05:22
    #7
    Güzel öneri ama mevcut sistemde değişiklikler gerektirir ve muhtemelen yönetim bu işle uğraşmak istemez.
    Geçmiş trade puanlarımız bile saçma sapan kaldı profilde, bu tür her değişim yeni sıkıntılar doğuruyor.
    Ticaret yapacak adamın güzel güzel girip incelemesi, kararını ona göre vermesi gerekiyor.
  • 22-09-2018, 20:10:38
    #8
    Kurumsal Üye
    Bence çok mantıksız birşey. Zira 1 tl 1 milyn tlde çalmanın tek bir adı vardır hırsızlık.O nedenle eğer içine art niyet biri var ise bunu düşük ve yüksek ticaretinde mutlaka belli edecektir. O nedenle eğer böyle bir sistem olursa en büyük bugu kişiler kendi arasında anlaşır yüksek ticaret puanı verir ve sonra adam o tradesine güvenerek işlerini halledip kaybolabillir.
  • 22-09-2018, 20:32:17
    #9
    Peki gerçekleşen ticaretin kaç para olduğuna kim karar verecek?
    Forumda gerçekleşen her ticaretin ardından modlar ödeme kontrolü mü yapacak? Belge mi isteyecek?
    Teoride kalan bir öneri.
    Bu olayın gerçekleşebilmesinin tek yolu r10'un bir ödeme aracı şirketi haline gelmesidir.
    Sadece r10 üzerinden gerçekleşen ödemeler otomatik olarak itradera eklenir.
    Yoksa 10 liralık ticaret yapan adamlar bir birlerine 100 liralık itrader verin diye ricacı olurlar.
    Forumun moderatörleri de her ticaretin peşinden koşmak zorunda kalırlar.
    İş içinden çıkılmaz hale gelir.