• 22-09-2018, 20:47:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bence bu sistem yerine, ticaret yaptığımızda yanına birde miktarı yazarız profilde ufak ve büyük ticaretler belli olur
    Böylesi daha mantıklı, diğer türlü herkes daha fazla ticaret puanı isteyecektir
  • 22-09-2018, 21:35:59
    #11
    Böyle bir ortamda yapılan ticaretlerin tutarlarının herkes tarafından alenen görülmesi maliye tarafında ciddi risk doğuracaktır.
    Herkes birbirini şikayet etmeye başlar mağduriyet yaratacağını düşünüyorum.
    Ve ek olarak kimse yapılan ticaretin tutarı konusunda doğruluğunu kontrol edemez şahıslar 10 liralık işlem yapar 500 lira olarak sisteme
    girerek daha çok mağduriyet yaratırlar. Sonuç olarak denetimi olmayan birşey.
  • 23-09-2018, 14:26:08
    #12
    R10 kendi ödeme sistemini çıkartabilir mi bilmiyorum ama çıkartırsa her şey çok daha güzel olacak