Peki gerçekleşen ticaretin kaç para olduğuna kim karar verecek?
Forumda gerçekleşen her ticaretin ardından modlar ödeme kontrolü mü yapacak? Belge mi isteyecek?
Teoride kalan bir öneri.
Bu olayın gerçekleşebilmesinin tek yolu r10'un bir ödeme aracı şirketi haline gelmesidir.
Sadece r10 üzerinden gerçekleşen ödemeler otomatik olarak itradera eklenir.
Yoksa 10 liralık ticaret yapan adamlar bir birlerine 100 liralık itrader verin diye ricacı olurlar.
Forumun moderatörleri de her ticaretin peşinden koşmak zorunda kalırlar.
İş içinden çıkılmaz hale gelir.