• 21-09-2018, 04:26:17
    #1
    Uyutmadı arkadaş bu saatte, bütün yaz ısırılmadım sanırım bunun intikamını alıyorlar. 2 günde 4 tanesini öldürdüm ama aşiretler sanırım, öc alırmışçasına sağlı sollu girişiyorlar. Yatağın etrafında cibinlik var, onuda geçmiş pez*venkler. Sineğin yerini tespit eden bir uygulama olsada kurtulsak şunlardan.
  • 21-09-2018, 04:38:28
    #2
    4 tane mi ? şanslısın
  • 21-09-2018, 04:48:32
    #3
    Hocam odaya raid kutusunu boşaltın 1 saat girmeyin hepsini yerden toplarsınız
  • 21-09-2018, 05:31:27
    #4
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Sivrisinek mi ? O da ne yaa ??
    Şaka bir yana beni hiç ısırmıyorlar )
  • 21-09-2018, 05:51:56
    #5
    Geçen ay bir tane vardı ki, ne uyuz etmişti. Bilfiil 2 saat odanın her tarafını aradım, sonunda öldürdüm. İlletten başka bir şey değiller.
  • 21-09-2018, 06:51:45
    #6
    elektrige takilan sinek oldurucu al hocam.
  • 21-09-2018, 07:07:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    isterse 50 yerimden ısırsın, yeterki sesini duymayım. bildiğin kalp krizi gecirecekmiş gibi oluyorum o sesi duyunca. çıkarıyorum t-shirti üzerimden pata küte Allah ne verdiyse..ortalık kan gölü. kanım yerde kalmasa da duvarda kalıyor 😁
  • 21-09-2018, 07:16:29
    #8
    bu akşam sol diz kapağımdan bir tanesi ısırdı namussuzu bulamadım
    uykumdan uyandırdı ama bu akşam bulacağım onu
  • 21-09-2018, 23:42:41
    #9
    Odamda tam 4 tanesini öldürdüm ve hala var. Arkadaş nerden geliyor bunlar.
    İbreti alem olsun diye birini işkenceyle öldürmeyi düşünüyorum