Uyutmadı arkadaş bu saatte, bütün yaz ısırılmadım sanırım bunun intikamını alıyorlar. 2 günde 4 tanesini öldürdüm ama aşiretler sanırım, öc alırmışçasına sağlı sollu girişiyorlar. Yatağın etrafında cibinlik var, onuda geçmiş pez*venkler. Sineğin yerini tespit eden bir uygulama olsada kurtulsak şunlardan.