Turk telekom bunu bize neden yapıyorsun? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Turk telekom bunu bize neden yapıyorsun?
13
●
862
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Turk telekom bunu bize neden yapıyorsun?
1
2
29-06-2008, 20:05:10
#1
infinity
Üyeliği durduruldu
Dün geceden beri internetim inanılmaz problemli. Sözlüğe baktım çoğu kişide aynıymış. Nette gezinmek zulüm şu an... off off...
29-06-2008, 20:07:15
#2
memo66000
Üyeliği durduruldu
Herkeste Öyle Arkadaşım Ya ... Bu Aralar Telekom Bişeyler Yapıyo Ama Hadi Hayırlısı
29-06-2008, 20:07:27
#3
mirach61
ewt ya hal duzelmedı
29-06-2008, 20:08:51
#4
aytaccici
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende sorun yok gorunuyor nedense. !
Ne yurt içi nede yurt dışında şu anda sorun yaşamıyorum .
29-06-2008, 20:08:53
#5
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bence bu sıkıntı Videofondan kaynaklanıyor.
29-06-2008, 21:02:41
#6
enTURK_Baho
Bende aynı sorunları yaşıyorum arkadaşım .. Türk Telekom'un amacını kavrayabilmiş değilim ama hadi hayırlısı ..
29-06-2008, 21:06:47
#7
Ukasher
Üyeliği durduruldu
berbat durumda ya
30-06-2008, 00:22:07
#8
Ulath
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu dunyada ençokta ben çektim bu ttnetten kotayı aşmadagım halde her ay 57 geliyor
30-06-2008, 00:33:13
#9
teknohaberci
çok kalitesi az + pahası çok...gerisi malum...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler