• 29-06-2008, 20:05:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Dün geceden beri internetim inanılmaz problemli. Sözlüğe baktım çoğu kişide aynıymış. Nette gezinmek zulüm şu an... off off...
  • 29-06-2008, 20:07:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Herkeste Öyle Arkadaşım Ya ... Bu Aralar Telekom Bişeyler Yapıyo Ama Hadi Hayırlısı
  • 29-06-2008, 20:07:27
    #3
    ewt ya hal duzelmedı
  • 29-06-2008, 20:08:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende sorun yok gorunuyor nedense. !

    Ne yurt içi nede yurt dışında şu anda sorun yaşamıyorum .
  • 29-06-2008, 20:08:53
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence bu sıkıntı Videofondan kaynaklanıyor.
  • 29-06-2008, 21:02:41
    #6
    Bende aynı sorunları yaşıyorum arkadaşım .. Türk Telekom'un amacını kavrayabilmiş değilim ama hadi hayırlısı ..
  • 29-06-2008, 21:06:47
    #7
    Üyeliği durduruldu
    berbat durumda ya
  • 30-06-2008, 00:22:07
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu dunyada ençokta ben çektim bu ttnetten kotayı aşmadagım halde her ay 57 geliyor
  • 30-06-2008, 00:33:13
    #9
    çok kalitesi az + pahası çok...gerisi malum...