• 30-06-2008, 00:35:07
    #10
    Çok yavaş şu anda :/ öğlen böyle değildi
  • 30-06-2008, 00:50:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yavaş şu anda :/ öğlen böyle değildi
    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2073353
    Modemi kapatıp, açın
  • 30-06-2008, 03:04:22
    #12
    32 mbps hıza çıkarıcaklarmış tabi parası olanları
  • 30-06-2008, 10:06:02
    #13
    32 mbit'e çabuk geçin diye yapıyorlar bunları
  • 30-06-2008, 10:11:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    dns kullanın sorun yok

    bir çok nedeni olabilir

    fiberoptik kablo döşemesi
    videofon kullanıcılarının hat üstünde ağırlık yapması
    türktelekomun her zamanki durumu

    türkiye´deyseniz her an herşey olabilri