Turk telekom bunu bize neden yapıyorsun?
13
●862
- 30-06-2008, 00:50:32Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/webmaster-genel-k...ml#post2073353ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Modemi kapatıp, açın
- 30-06-2008, 10:11:04Üyeliği durduruldudns kullanın sorun yok
bir çok nedeni olabilir
fiberoptik kablo döşemesi
videofon kullanıcılarının hat üstünde ağırlık yapması
türktelekomun her zamanki durumu
türkiye´deyseniz her an herşey olabilri