Yargıtay; bankamatik, kredi kartı çalınır ya da zorla, tehditle alınır da kart sahibi 24 saat içinde bankaya bu durumu iletirse çekilen paranın bankaca sahibine iade edilmesi gerektiğine hükmetti.
http://www.ensonhaber.com/calinan-ka...lu-olacak.html
Çalınan Kartların ''Harcama''Ücretini Banka Ödeyecek
8
●300
- 11-09-2018, 12:34:03Benim kartımı silahla aldılar, kaçtılar...
Bankayı aradım, kartım çalındı, bloke edin dedim.. Bloke edildi..
24 saat beklemem yani. Benim dememe rağmen bloke edilmezse zaten yaşamayalım ölelim...
Kural, yapılan her işlemin bilgisi sms ve e-posta olarak gelmesi olsa çok daha iyi olur. 24 saat içinde yapılan itirazda da bu şekilde geri ödeme olsa..
Olsa da olsa ama... - 11-09-2018, 12:39:27Hocam güzel dedinizde peki o sırada silahla sizi alıkoyup atmden çekerlerse nasıl bloke edicektiniz ki Mahkemedeki olay öyle bir durumdu sabah gazetede gördüm şiddet kullanarak şifreyi alıp çekmişlerAlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2018, 12:40:52Kamera kaydı var, buna rağmen banka bize ne diyorduysa o zaman da ölelim yani..tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-09-2018, 12:43:52O durumdada kartın nerede kullanıldığı vs. herşeyiyle tespit edilir çok sanmıyorum sıkıntı olacağını.adibelli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle