Benim kartımı silahla aldılar, kaçtılar...
Bankayı aradım, kartım çalındı, bloke edin dedim.. Bloke edildi..
24 saat beklemem yani. Benim dememe rağmen bloke edilmezse zaten yaşamayalım ölelim...
Kural, yapılan her işlemin bilgisi sms ve e-posta olarak gelmesi olsa çok daha iyi olur. 24 saat içinde yapılan itirazda da bu şekilde geri ödeme olsa..
Olsa da olsa ama...
Hocam güzel dedinizde peki o sırada silahla sizi alıkoyup atmden çekerlerse nasıl bloke edicektiniz ki Mahkemedeki olay öyle bir durumdu sabah gazetede gördüm şiddet kullanarak şifreyi alıp çekmişler