• 09-09-2018, 15:53:57
    #1
    R10 Mobil uygulamasını kullanarak mesajları okumak istediğimde gifdeki gibi bir hata oluşuyor. Uygulama mesajları yükleyince kapanıyor.
    Sorun telefonumdan kaynaklı mı yoksa genel olarak uygulamada böyle bir sorun var mı?
    IOS 11.4.1
    Uygulama sürümü 2.6


    Uygulama resmi olarak r10'a ait mi bilmiyorum. 2 senedir güncelleme almamış. Bu sorunu yaşayan var mı ?

    Not: Evet Whatsappden üye isimleri gözükmesin diye çizgi çizdim
  • 09-09-2018, 15:58:33
    #2
    Aynı sorunu bende yaşıyorum uygulamayı kullanamıyorum uygulamadan direk atıyor gelen mesajı okumak istediğimde.
    @Aronfabia;
  • 09-09-2018, 15:59:52
    #3
    ios kullanan herkes bu sorunu yaşıyor
  • 09-09-2018, 16:05:51
    #4
    Genel olarak böyle bir sıkıntı var yani anladım.
  • 09-09-2018, 16:08:13
    #5
    Ever bende de öyle kulanamıyorum direk atıyor, can sıkıcı bir durum.
  • 09-09-2018, 18:33:04
    #6
    Aynı sorunu bende yaşıyorum uygulamayı kullanamıyorum uygulamadan direk atıyor gelen mesajı okumak istediğimde.
    @Aronfabia;
  • 09-09-2018, 19:49:51
    #7
    bana bu uygulama 1 aydır bildirim göndermiyordu, mesaj geldiği halde bende sildim.
  • 09-09-2018, 19:58:37
    #8
    android neden yok
  • 11-07-2021, 00:21:28
    #9
    vay be