R10 Mobil uygulamasını kullanarak mesajları okumak istediğimde gifdeki gibi bir hata oluşuyor. Uygulama mesajları yükleyince kapanıyor.

Sorun telefonumdan kaynaklı mı yoksa genel olarak uygulamada böyle bir sorun var mı?
IOS 11.4.1
Uygulama sürümü 2.6
Uygulama resmi olarak r10'a ait mi bilmiyorum. 2 senedir güncelleme almamış. Bu sorunu yaşayan var mı ?
Not: Evet Whatsappden üye isimleri gözükmesin diye çizgi çizdim