• 31-08-2018, 20:11:52
    #1
    Selam r10.net halkı.
    Hepimiz gündüzleri normal insan geceleri süper kahramanız
    Kim ne iş yapıyor forumda?

    Ben; Hepinizin çok yakından bildiği yemek kartları firmasından birinde; Müşteri Deneyimi Uzmanıyım. (multinet,sodexo vb.)

    İnşallah yakında yemeksepetine transfer olucam.
  • 31-08-2018, 20:14:34
    #2
    işsizim iş arıyorum
  • 31-08-2018, 20:15:15
    #3
    Hatrı sayılır, bilinen bir firmada SEO Uzmanı olarak çalışıyorum.
  • 31-08-2018, 20:15:51
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Büyük bir reklam ajansında grafiker - web tasarımcı - sosyal medyacı - baskıcı yani her alanında çalışyıorum. Genellikle joker gibiyim.
  • 31-08-2018, 20:16:26
    #5
    Çiçek Ambalaj malzemeleri satıyoruz..
  • 31-08-2018, 20:16:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Karton bardak ve ambalaj imalatı
  • 31-08-2018, 20:17:56
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öğrenciyim. Boş oldukça İnstagram takipçi, izlenme, story izlenme, yorum beğeni, fotoğraf kaydetme, keşfet etkileşimi vs. satışlar yapıyorum. Ek olarakta blogumdan reklam alanları satıyorum mutluyum
  • 31-08-2018, 20:20:21
    #8
    Avizeciyim
  • 31-08-2018, 20:21:51
    #9
    Öğrenciyim.Hafta sonları garsonluk yapıyorum, şimdi belki kargocuya giricem.
    Freelance olarak video prodüksiyon hizmeti veriyorum, içerik üreticiliği yapıyorum.
    League of Legends'de küçük meblaları trade aracılığıyla paraya çeviriyorum.
    Şimdilik bu kadar