Selam
r10.net halkı.
Hepimiz gündüzleri normal insan geceleri süper kahramanız
Kim ne iş yapıyor forumda?
Ben; Hepinizin çok yakından bildiği yemek kartları firmasından birinde; Müşteri Deneyimi Uzmanıyım. (multinet,sodexo vb.)
İnşallah yakında yemeksepetine transfer olucam.