• 30-08-2018, 22:04:48
    #1
    Arkadaşlar program yazmak için hangi diller sırası ile öğrenilmeli? İnternet üzerinden sanal derslerle öğrenilrmi? ve ne kadar sürede öğrenilir?
  • 30-08-2018, 22:09:11
    #2
    Benim gibi gidip Flash AS3 öğrenme de türkiyede 2miz beraber takılmayalım sonra
  • 30-08-2018, 22:11:23
    #3
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim gibi gidip Flash AS3 öğrenme de türkiyede 2miz beraber takılmayalım sonra
    Neden hocam grup oluruz daha fazla kazanırız.Ne demişler bi elin nesi var iki elin sesi var.
  • 30-08-2018, 22:12:52
    #4
    Sanal derslerle ne kadar temel oturtulsa da öğrenmek yüzlerce farklı programı baştan sona yazarak mümkün oluyor.
  • 30-08-2018, 22:19:53
    #5
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam grup oluruz daha fazla kazanırız.Ne demişler bi elin nesi var iki elin sesi var.
    Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal derslerle ne kadar temel oturtulsa da öğrenmek yüzlerce farklı programı baştan sona yazarak mümkün oluyor.
    Kesinlikle yukardaki arkadaşa katılıyorum. Sanal dersler dahil dışardan hangi kursa gidersen git aldığın eğitim sonucunda oturupta bir program yazamazsın. Fakat o eğitimleri almadan hayatta yazamazsın. Temel eğitimleri aldıktan sonra deneme yanılma ve birazda zekanı kullanarak kendini geliştiriceksin. Zekanı kullanmadan kastım ucu açık senin yapacağın bi kodlamayı belki facebook'u yazan ekip bile yazmamıştır o tarzda bi düşünceye sahip değildir ve sen işi kestirmeden halletmişsindir. Tabi bunların kestirme olduğunu yıllar geçtikçe anlayacaksın veya uzun bir yol olduğunu

    İlk önce ne yazmak istediğine karar vermelisin. iOS mu Android mi ? Yok kardeşim ben 1 kere yazarım 2si içinde kullanırım diyorsan RN öneririm. Facebook destekli önümüzdeki 15-20 yıl boyunca geliştirmesi anlık olarak bir dil. Ama native istersen de Swift(iOS), Java(Android) öğrenebilirsin. Benim sana tavsiyem kesinlikle RN'den yana olacaktır.
  • 30-08-2018, 22:26:38
    #6
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle yukardaki arkadaşa katılıyorum. Sanal dersler dahil dışardan hangi kursa gidersen git aldığın eğitim sonucunda oturupta bir program yazamazsın. Fakat o eğitimleri almadan hayatta yazamazsın. Temel eğitimleri aldıktan sonra deneme yanılma ve birazda zekanı kullanarak kendini geliştiriceksin. Zekanı kullanmadan kastım ucu açık senin yapacağın bi kodlamayı belki facebook'u yazan ekip bile yazmamıştır o tarzda bi düşünceye sahip değildir ve sen işi kestirmeden halletmişsindir. Tabi bunların kestirme olduğunu yıllar geçtikçe anlayacaksın veya uzun bir yol olduğunu

    İlk önce ne yazmak istediğine karar vermelisin. iOS mu Android mi ? Yok kardeşim ben 1 kere yazarım 2si içinde kullanırım diyorsan RN öneririm. Facebook destekli önümüzdeki 15-20 yıl boyunca geliştirmesi anlık olarak bir dil. Ama native istersen de Swift(iOS), Java(Android) öğrenebilirsin. Benim sana tavsiyem kesinlikle RN'den yana olacaktır.
    Siz nasıl öğrendiniz hocam.
  • 30-08-2018, 22:30:31
    #7
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz nasıl öğrendiniz hocam.
    2014 yılından bu yana yeni yeni şeyler deneyerek yanılarak ilk bi eğitim setinden temel araçları ve terimleri öğrendim sonrası zaten yaratıcılığa ve yapmak istediğin olaylara bağlı gelişiyor.
  • 30-08-2018, 22:33:01
    #8
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2014 yılından bu yana yeni yeni şeyler deneyerek yanılarak ilk bi eğitim setinden temel araçları ve terimleri öğrendim sonrası zaten yaratıcılığa ve yapmak istediğin olaylara bağlı gelişiyor.
    Anlamadığım nokta yüzyüze bi eğitim aldınızmı?
  • 30-08-2018, 22:37:53
    #9
    Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım nokta yüzyüze bi eğitim aldınızmı?
    hayır araştırarak özelden atın burayı böyle sohbet havasına dönusturmeyelım