
Neden hocam grup oluruz daha fazla kazanırız.Ne demişler bi elin nesi var iki elin sesi var.
Sanal derslerle ne kadar temel oturtulsa da öğrenmek yüzlerce farklı programı baştan sona yazarak mümkün oluyor.
Kesinlikle yukardaki arkadaşa katılıyorum. Sanal dersler dahil dışardan hangi kursa gidersen git aldığın eğitim sonucunda oturupta bir program yazamazsın. Fakat o eğitimleri almadan hayatta yazamazsın. Temel eğitimleri aldıktan sonra deneme yanılma ve birazda zekanı kullanarak kendini geliştiriceksin. Zekanı kullanmadan kastım ucu açık senin yapacağın bi kodlamayı belki facebook'u yazan ekip bile yazmamıştır o tarzda bi düşünceye sahip değildir ve sen işi kestirmeden halletmişsindir. Tabi bunların kestirme olduğunu yıllar geçtikçe anlayacaksın veya uzun bir yol olduğunu
İlk önce ne yazmak istediğine karar vermelisin. iOS mu Android mi ? Yok kardeşim ben 1 kere yazarım 2si içinde kullanırım diyorsan RN öneririm. Facebook destekli önümüzdeki 15-20 yıl boyunca geliştirmesi anlık olarak bir dil. Ama native istersen de Swift(iOS), Java(Android) öğrenebilirsin. Benim sana tavsiyem kesinlikle RN'den yana olacaktır.