Uygulama yazmak için hangi dil?
11
●317
- 30-08-2018, 22:11:23Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden hocam grup oluruz daha fazla kazanırız.Ne demişler bi elin nesi var iki elin sesi var.
- 30-08-2018, 22:19:53Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKesinlikle yukardaki arkadaşa katılıyorum. Sanal dersler dahil dışardan hangi kursa gidersen git aldığın eğitim sonucunda oturupta bir program yazamazsın. Fakat o eğitimleri almadan hayatta yazamazsın. Temel eğitimleri aldıktan sonra deneme yanılma ve birazda zekanı kullanarak kendini geliştiriceksin. Zekanı kullanmadan kastım ucu açık senin yapacağın bi kodlamayı belki facebook'u yazan ekip bile yazmamıştır o tarzda bi düşünceye sahip değildir ve sen işi kestirmeden halletmişsindir. Tabi bunların kestirme olduğunu yıllar geçtikçe anlayacaksın veya uzun bir yol olduğunuBonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk önce ne yazmak istediğine karar vermelisin. iOS mu Android mi ? Yok kardeşim ben 1 kere yazarım 2si içinde kullanırım diyorsan RN öneririm. Facebook destekli önümüzdeki 15-20 yıl boyunca geliştirmesi anlık olarak bir dil. Ama native istersen de Swift(iOS), Java(Android) öğrenebilirsin. Benim sana tavsiyem kesinlikle RN'den yana olacaktır.
- 30-08-2018, 22:26:38Siz nasıl öğrendiniz hocam.Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2018, 22:30:312014 yılından bu yana yeni yeni şeyler deneyerek yanılarakMetins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk bi eğitim setinden temel araçları ve terimleri öğrendim sonrası zaten yaratıcılığa ve yapmak istediğin olaylara bağlı gelişiyor.
- 30-08-2018, 22:33:01Anlamadığım nokta yüzyüze bi eğitim aldınızmı?Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-08-2018, 22:37:53hayır araştırarakMetins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özelden atın burayı böyle sohbet havasına dönusturmeyelım