Türk konuşmacıların tedx konuşmalarının hiçbirini beğenmiyorum. Yabancılar daha ileri konulardan bahsederken bizimkiler çok sıradan konulardan bahsediyorlar. Yabancılar yapay zeka, uzay, okyanus dibindeki canlılardan bahsederken bizimkiler kişisel gelişim, eğitimin bozukluğu, nasıl mizah yapılır, nasıl bilardo oynanır gibi basit konular hakkında konuşuyorlar. Yabancılar gelişmeyle ilgili konuşurken bizimkiler problemlerle ilgili konuşuyorlar. O yüzden türk konuşmacıların hiçbirini beğenmiyorum.
https://www.youtube.com/watch?v=-Y7PLaxXUrs