Benim dün gece izlediğim tedx talk inanılmaz güzeldi. Ozanser Uğurlu kendisi ODTU mezunu bir psikolog. Ve bana göre şuana kadar gelmiş geçmiş en güzel tedx konuşmasıydı. Sonu halayla bitiyor o ayrı güzel

Mutlaka izleyin size çok şey katacak !
https://www.youtube.com/watch?v=Lvfe8WqPhsk