• 30-07-2018, 14:43:55
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler biraz fazla beyaz olmuş gibi ama gayet şık olmuş.
    edit : yeni sekme "+" işareti solda ters geldi :/

    Evet o biraz garip olmuş. Diğer türlüsü daha pratikti.


    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiçbişey değişmemiş
    Baya değişiklik söz konusu. Bana biraz hızlanmış gibi geldi.


    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekranın rengi soluk gibi oldu sizde de öyle mi ?

    Ekran solukluğundan ziyade UI tasarımın vermiş olduğu sadelik ve netlik böyle gösteriyor sanırım. Göz alışınca geçer gibi.
  • 30-07-2018, 14:46:02
    #11
    yeni sekmeyi aramaktansa Ctrl + T kullanmak daha iyi
  • 30-07-2018, 14:46:30
    #12
    Solukluk mevcut yeni temada . Eskiye nasıl dönülüyor ?
  • 30-07-2018, 14:46:43
    #13
    Yeni sekme butonu yüzünden eski tasarıma geri döndüm
  • 30-07-2018, 15:03:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Solukluk mevcut yeni temada . Eskiye nasıl dönülüyor ?
    Aynı şekilde açın sayfaları; default seçin.
  • 30-07-2018, 15:05:27
    #15
    Gold üye
    kötü değil iyide değil özetle kullanırım.
  • 30-07-2018, 15:17:38
    #16
    Yeni sekme butonunun sağda olmasını istiyorsanız "touchable" yapın temanızı.
  • 30-07-2018, 19:59:56
    #17
    Chrome kullanan kaldımı ya
  • 30-07-2018, 21:57:50
    #18
    Nurullahtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chrome kullanan kaldımı ya
    sen ne kullanıyon ki ?