teşekkürler biraz fazla beyaz olmuş gibi ama gayet şık olmuş.
edit : yeni sekme "+" işareti solda ters geldi :/
Evet o biraz garip olmuş. Diğer türlüsü daha pratikti.
Baya değişiklik söz konusu. Bana biraz hızlanmış gibi geldi.
ekranın rengi soluk gibi oldu sizde de öyle mi ?
Ekran solukluğundan ziyade UI tasarımın vermiş olduğu sadelik ve netlik böyle gösteriyor sanırım. Göz alışınca geçer gibi.