Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler biraz fazla beyaz olmuş gibi ama gayet şık olmuş.
edit : yeni sekme "+" işareti solda ters geldi :/

Evet o biraz garip olmuş. Diğer türlüsü daha pratikti.


DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hiçbişey değişmemiş
Baya değişiklik söz konusu. Bana biraz hızlanmış gibi geldi.


Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekranın rengi soluk gibi oldu sizde de öyle mi ?

Ekran solukluğundan ziyade UI tasarımın vermiş olduğu sadelik ve netlik böyle gösteriyor sanırım. Göz alışınca geçer gibi.