• 27-07-2018, 01:18:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Afrika'da bulunan bir arkadaşımıza hediye olarak 2 adet süt keçisi göndermek istiyoruz. Uçak ile direkt olarak 9 saatlik bir yolculuk süresi var. Prosedürler hakkında bilgisi olan var mı? Veya hayvanları uçak kargo ile göndermemiz mümkün mü? Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
  • 27-07-2018, 01:44:44
    #2
    Kargo havayolunda çalışıyorum. Canlı hayvan taşıyoruz. Ama siz gelip de bize bizim bir kargomuz var bunu taşıyın diyemezsiniz. Bir acentaya gitmeniz lazım onlar sizin tüm işlemlerinizi halleder.
  • 27-07-2018, 01:45:52
    #3
    oguzh4nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, Afrika'da bulunan bir arkadaşımıza hediye olarak 2 adet süt keçisi göndermek istiyoruz. Uçak ile direkt olarak 9 saatlik bir yolculuk süresi var. Prosedürler hakkında bilgisi olan var mı? Veya hayvanları uçak kargo ile göndermemiz mümkün mü? Cevaplar için şimdiden teşekkürler...
    Hocam helal olsun hediye çıtasını arşa çıkardınız
  • 27-07-2018, 01:49:38
    #4
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo havayolunda çalışıyorum. Canlı hayvan taşıyoruz. Ama siz gelip de bize bizim bir kargomuz var bunu taşıyın diyemezsiniz. Bir acentaya gitmeniz lazım onlar sizin tüm işlemlerinizi halleder.
    Yorum için teşekkürler hocam peki bu acentenin 2 keçi için bize çıkaracağı ortalama maliyet ne olur ?
  • 27-07-2018, 01:50:45
    #5
    Kurumsal PLUS
    oguzh4nk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorum için teşekkürler hocam peki bu acentenin 2 keçi için bize çıkaracağı ortalama maliyet ne olur ?
    Taha kargo ile görüşün.
  • 27-07-2018, 01:51:22
    #6
    blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam helal olsun hediye çıtasını arşa çıkardınız
    :d :d
  • 27-07-2018, 01:51:49
    #7
    Onları hiç bilmiyorum. Orayla hiçbir alakam yok. Ben hava tarafındayım olayın. Ama maaliyetinin yüksek olacağını tahmin ediyorum.
  • 27-07-2018, 02:25:17
    #8
    Biz etlikten kızılaya gidemiyoruz, keçi uçarak afrikaya gidiyor... .... .... .. . . . .
  • 27-07-2018, 02:28:00
    #9
    CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onları hiç bilmiyorum. Orayla hiçbir alakam yok. Ben hava tarafındayım olayın. Ama maaliyetinin yüksek olacağını tahmin ediyorum.
    Tekrar teşekkürler hocam yol gösterici oldunuz sağolun.

    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz etlikten kızılaya gidemiyoruz, keçi uçarak afrikaya gidiyor... .... .... .. . . . .
    İşin açıkcası bizde gidemiyoruz hocam uçak korkum var

    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taha kargo ile görüşün.
    Tamamdır hocam yarın bir arayıp görüşeceğim. Cevap için teşekkürler...