Onları hiç bilmiyorum. Orayla hiçbir alakam yok. Ben hava tarafındayım olayın. Ama maaliyetinin yüksek olacağını tahmin ediyorum.
Tekrar teşekkürler hocam yol gösterici oldunuz sağolun.
Biz etlikten kızılaya gidemiyoruz, keçi uçarak afrikaya gidiyor... .... .... .. . . . .
İşin açıkcası bizde gidemiyoruz hocam uçak korkum var
Tamamdır hocam yarın bir arayıp görüşeceğim. Cevap için teşekkürler...