CNMRCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onları hiç bilmiyorum. Orayla hiçbir alakam yok. Ben hava tarafındayım olayın. Ama maaliyetinin yüksek olacağını tahmin ediyorum.
Tekrar teşekkürler hocam yol gösterici oldunuz sağolun.

AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz etlikten kızılaya gidemiyoruz, keçi uçarak afrikaya gidiyor... .... .... .. . . . .
İşin açıkcası bizde gidemiyoruz hocam uçak korkum var

WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taha kargo ile görüşün.
Tamamdır hocam yarın bir arayıp görüşeceğim. Cevap için teşekkürler...