• 16-07-2018, 03:37:39
    #1
    https://www.youtube.com/watch?v=qkBXnXmceKI


    Ahh ahh 90 lar ne güzeldi o yıllar be mirc den başka birşey yoktu hey gidi yıllar.
  • 16-07-2018, 03:59:45
    #2
    Gözümde canlanır koskoca mazi..
  • 16-07-2018, 04:17:20
    #3
    Ben daha küçüğüm abim eve allem etti kullem etti bağlattı interneti bu sesler duyuluyor tabi.
    Aradan 1 ay geçti internet faturası gelmedi evdekiler şaşırdı 2. ay oldu yine fatura yok sonra annem temizlik yaparken faturaları bulmuş (abim uyanık saklamış) sonra buna benzer sesler akşam abimden geliyordu bi ara sonra söktüler interneti
  • 16-07-2018, 04:19:29
    #4
    Vay be çevirmeli hatlardan girerdik internete fazla para gelmesin diye hemen 5-10 dakika oyalanır kapatırdık.
  • 16-07-2018, 04:38:11
    #5
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha küçüğüm abim eve allem etti kullem etti bağlattı interneti bu sesler duyuluyor tabi.
    Aradan 1 ay geçti internet faturası gelmedi evdekiler şaşırdı 2. ay oldu yine fatura yok sonra annem temizlik yaparken faturaları bulmuş (abim uyanık saklamış) sonra buna benzer sesler akşam abimden geliyordu bi ara sonra söktüler interneti
    hAHAHAHA iyi güldürdün yaw bende ilk zamanlar duvardan başkasının hattı cekmsdım gunahı boynuma
  • 16-07-2018, 04:42:39
    #6
    SEO & PR 5421044962
    90lar internet bilgisayar deyince ilk aklıma gelen bizim Berkay oluyor sonra dakkalarca gülüyorum bizim evde yoktu ben ağlayarak zar zor aldırdım
  • 16-07-2018, 05:41:30
    #7
    146
  • 16-07-2018, 06:14:56
    #8
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Doksanların sonu.. Babamın kamyonu ile beyzattin denilen uzak sülalemiz olan amcalara gitmiştik. Ümraniye de. Eve girince gözlerim açıldı. Bembeyaz bir bilgisayar. Yeni aldım dedi ve başladı süper Mario oynamaya... Hayatımın en güzel en unutulmaz anıydı. Keşke benimde olsa diye içimden geçirdim. Durumumuz da yoktu... Mario oynuyorken, oynadığı yere kadar sahneleri hafızama aldım. Geceleri yorganın altına girer, o amcanın oynadığı gibi gözümde canlandırır oynardım. Hatta işi o kadar büyütmüştüm ki bazen belli yerlerde oyun adil Olsun diye yanıyordum. Baştan başlıyorum 😂 Hatta daha ileri gidip kendime oyunda olmayan bölümler bile eklemiştim hayalimde... Her gece aynı yere kadar oyna oyna insan sıkılıyor 😂 Her gece yorgan altında bu oyunu hayali de olsa oynamak çok güzeldi... 2000'liler bilmez ama 90'lar çok güzel ve harbiden samimi dolu, atari tetris vs dolu güzel yıllardı... İyiki seksenler de doğup o güzel yılları görmüş ve yaşamışım...
  • 16-07-2018, 06:32:07
    #9
    SEO & PR 5421044962
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doksanların sonu.. Babamın kamyonu ile beyzattin denilen uzak sülalemiz olan amcalara gitmiştik. Ümraniye de. Eve girince gözlerim açıldı. Bembeyaz bir bilgisayar. Yeni aldım dedi ve başladı süper Mario oynamaya... Hayatımın en güzel en unutulmaz anıydı. Keşke benimde olsa diye içimden geçirdim. Durumumuz da yoktu... Mario oynuyorken, oynadığı yere kadar sahneleri hafızama aldım. Geceleri yorganın altına girer, o amcanın oynadığı gibi gözümde canlandırır oynardım. Hatta işi o kadar büyütmüştüm ki bazen belli yerlerde oyun adil Olsun diye yanıyordum. Baştan başlıyorum 😂 Hatta daha ileri gidip kendime oyunda olmayan bölümler bile eklemiştim hayalimde... Her gece aynı yere kadar oyna oyna insan sıkılıyor 😂 Her gece yorgan altında bu oyunu hayali de olsa oynamak çok güzeldi... 2000'liler bilmez ama 90'lar çok güzel ve harbiden samimi dolu, atari tetris vs dolu güzel yıllardı... İyiki seksenler de doğup o güzel yılları görmüş ve yaşamışım...
    90larda çocuktum yetiştim o güzel zamana

    Yanlış hatırlamıyorsam gazete kuponu ile bitmeyen internet vardı 😀

    Kemal Sunal internet reklamında oynardı


    Atarimiz vardı bizimde 😁😁Pc geç aldık 😑