• 21-06-2018, 19:56:55
    #1
    Güncellemeden sonra r10 yavaşladı mı? yoksa bana mı öyle geliyor... Forumda dolanırken, vaktimin yarısından fazlası bu logoyla geçiyor... https://resmim.net/f/6uhgPt.jpg
  • 21-06-2018, 19:58:40
    #2
    Bende aynı şekilde düşünüyorum yavaşlama var gibi.
  • 21-06-2018, 19:59:01
    #3
    Evet, sayfanın tam açılmasını bekleyene kadar o kafa gitmiyor.
  • 21-06-2018, 19:59:17
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Belki kasten yapılmıştır.
  • 21-06-2018, 20:01:36
    #5
    Keşke böyle bir şey yapılmasaymış sayfa tamamen yüklenmeden içerikleri göremiyoruz
  • 21-06-2018, 20:04:48
    #6
    Bende aynı şekilde düşünüyorum. eski hız yok
  • 21-06-2018, 20:06:27
    #7
    Aynen, bide psikolojikmen itici bi durum, insanın içini daraltıyor, bir günde soğudum resmen forumdan

    ASametYildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke böyle bir şey yapılmasaymış sayfa tamamen yüklenmeden içerikleri göremiyoruz
  • 21-06-2018, 20:10:52
    #8
    Loader eklendiği için site yavaşlamadı, site yavaşladığı için loader eklendi.
  • 21-06-2018, 20:14:35
    #9
    Adblock ile o logoyu engelledim çok rahatım gerçekten