Birileri telefon görüşmelerimizi satıyor mu ?
39
●2.075
- 17-06-2018, 16:33:09Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bunun R10'da tartışılıyor olması bile ilginç. Google her yerde herkesi dinliyor arkadaşlar. Konuşmalarınızdaki kritik kelimeler de kayıt altına alınıyor. Gizli birşey değil bu.
https://myaccount.google.com/activitycontrols?utm_source=my-activity&utm_medium=home&utm_campaign
Sayfada Konuşma ve Ses Etkinliği altında bulabilirsiniz verilerinizi. Buradan da kapatabilirsiniz bu özelliği.
EDİT: Bir Google çalışanı ile bir toplantımız oldu, kendisi bizi Dublin ofisinden aradılar ve görüştük. "Şuan hangi AVM'de, kaçıncı katta, hangi mağazanın önünde kaç kişi var sizinle paylaşabiliriz. Dilerseniz bu kriterlere göre kullanıcılara reklamlarınızı gösterebiliriz vb. işlemler yapabiliriz... TL karşılığında sizinle çalışabiliriz" şeklinde bir teklifte bulundular. - 17-06-2018, 18:51:24Muhtemelen anahtar kelimeye göre reklam gösteriliyor. Birçok grupta bunun tartışması geçti. Google araması olmasa dahi ortamda konuşulan ürüne göre reklamlar çıkması her ne kadar şaşırtıcı olsada maalesef mümkün. En basitinden Siri'ye "Hey Siri" dediğimizde algılayıp dinlemeye geçiyor. Yani bu bir anda olmuyor tabii ki sürekli dinleme modunda sadece doğru anahtar kelimeyi bekliyor.
Şuan en değerli olan şey bilgiyi topluyorlar. - 17-06-2018, 19:00:56Benzeri bir olay bizim bölüm başkanımızın başına gelmiş. O da iPhone kullanıyor. Hocalardan biriyle yüzyüze sohbet ediyorlar, masadan kalktıktan 5 dakika sonra telefonuna konuştukları konuya ilişkin bir bildirim reklamı geliyor. Veri toplama falan filan tamam da. Bu kadar da detayı toplamayın be kardeşim.
- 18-06-2018, 10:29:01O iş pekte öyle değil hocam . Önceden planlı bir durum değildi ayakkabı durumu . hani konuşurken biri size der bi ayakkabı almşm sizde dersiniz bende alsam ii olur falan . O anlık bir durumdu yani o an konuşuldu olay. ve n11 de en son aratıp aldığım şey bebek bezi ididigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
demekki uygulamalara verdiğimiz izinlere dikkat etmemiz lazım