Benzeri bir olay bizim bölüm başkanımızın başına gelmiş. O da iPhone kullanıyor. Hocalardan biriyle yüzyüze sohbet ediyorlar, masadan kalktıktan 5 dakika sonra telefonuna konuştukları konuya ilişkin bir bildirim reklamı geliyor. Veri toplama falan filan tamam da. Bu kadar da detayı toplamayın be kardeşim.