merhabalar, 2 gün sonra sabihadan adanaya gideceğim havabüs kullanmam gerek prime olanlar ayda 3 kez ücretsiz kod alabiliyor bu ay kullanmayacak arkadaşlardan 1 adet kod rica edebilir miyim?



yardımcı olacak yok mu