TT Prime kullanan arkadaşlardan ricam var (havabüs) - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
TT Prime kullanan arkadaşlardan ricam var (havabüs)
0
●
237
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
TT Prime kullanan arkadaşlardan ricam var (havabüs)
14-06-2018, 12:37:31
#1
inanamiyorum
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhabalar, 2 gün sonra sabihadan adanaya gideceğim havabüs kullanmam gerek prime olanlar ayda 3 kez ücretsiz kod alabiliyor bu ay kullanmayacak arkadaşlardan 1 adet kod rica edebilir miyim?
yardımcı olacak yok mu
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler