Konu
TT Prime kullanan arkadaşlardan ricam var (havabüs)
14-06-2018, 12:37:31
#1
inanamiyorum
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhabalar, 2 gün sonra sabihadan adanaya gideceğim havabüs kullanmam gerek prime olanlar ayda 3 kez ücretsiz kod alabiliyor bu ay kullanmayacak arkadaşlardan 1 adet kod rica edebilir miyim?
yardımcı olacak yok mu