• 03-06-2018, 21:50:31
    #1
    Ufak bir şey aklıma takıldı size danışayım dedim. İşcep uygulamasından destek menüsünden müşteri hizmetleri arayınca hemen bağlanıyor. Hatta müşteri bilgileri de girilmiş oluyor. Bunu nasıl yapıyorlardır sizce?
  • 03-06-2018, 21:52:22
    #2
    Iscep e sonuçta bir onay vererek giriyoruz, sistem de müşteri girişimiz olduğu için direk yönlendiriyor.
  • 03-06-2018, 21:53:31
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Uygulamayı kurarken verdiğiniz izinler telefon numaranızıda kapsayabilir ordanda rahatça bulurlar 5 saniyede aklıma bu geldi koskoca banka ve yazılım ekipleri var bir çok ek yöntemleri vardır ..
  • 03-06-2018, 21:56:02
    #4
    temsilciye müşteri numaranız ve müşteri şifrenizle doğrudan bağlanmış oluyorsunuz.
  • 03-06-2018, 21:56:58
    #5
    haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir şey aklıma takıldı size danışayım dedim. İşcep uygulamasından destek menüsünden müşteri hizmetleri arayınca hemen bağlanıyor. Hatta müşteri bilgileri de girilmiş oluyor. Bunu nasıl yapıyorlardır sizce?
    Programdan aradığınızda aramanız ile beraber üyeliğniz ile ilgili veriler taşınıyor.
  • 03-06-2018, 22:04:05
    #6
    bende anlamıyorım yoğurt yapmak için maya gerekiyor ilk yoğurt nasıl bulundu ? hocam sorduğun soru mu teknoloji nerede yüz taraması göz taraması.adam kimin aradığını mı göremeyecek.Örnek bereyim.Sen sisteme girmişsin.Adamın sisteminde bilgin var.Arama yaprığında arama kaynağı kontrol ediliyor sistemde varsan direk sen çıkıyorsun.Yani bu çok basit birşet
  • 03-06-2018, 22:13:12
    #7
    Görüşleriniz için teşekkür ederim. Ben de benzer şeyler düşünmüştüm. Teknik olarak bilen biri vardır belki diye sormuştum açıkçası.
  • 03-06-2018, 22:14:39
    #8
    haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görüşleriniz için teşekkür ederim. Ben de benzer şeyler düşünmüştüm. Teknik olarak bilen biri vardır belki diye sormuştum açıkçası.
    hocam teknik olarak istersen akış şeması da çizeriz ama sadece merak ise teknik detay bu kadar sözel olarak
  • 03-06-2018, 22:15:56
    #9
    Botman, Codemaster
    haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir şey aklıma takıldı size danışayım dedim. İşcep uygulamasından destek menüsünden müşteri hizmetleri arayınca hemen bağlanıyor. Hatta müşteri bilgileri de girilmiş oluyor. Bunu nasıl yapıyorlardır sizce?
    Teknik yordamını bende çok merak ettim. Bilen varsa, paylaşırsa bende sevinirim. Arkadaş galiba sistem işleyişi hakkında bilgi almak istemiş. Bende merak ediyorum.