Ufak bir şey aklıma takıldı size danışayım dedim. İşcep uygulamasından destek menüsünden müşteri hizmetleri arayınca hemen bağlanıyor. Hatta müşteri bilgileri de girilmiş oluyor. Bunu nasıl yapıyorlardır sizce?