• 24-05-2018, 15:20:28
    #10
    haber doğruysa çok iyi olur.
    Ülkemiz ve milletimiz için hayırlı olsun inşaallah.
  • 24-05-2018, 15:20:50
    #11
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde bununla ilgili çok güzel domain vardı sanki ☺
    Yabancı kitle çekerseniz geliri yüksek olur hocam
  • 24-05-2018, 15:22:08
    #12
    Gold üye
    Kadıköy varken ne olimpiyatı yahu
  • 24-05-2018, 15:22:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Yenileme ile birlikte dünyanın en iyi stadlarından biri haline getirecekler inşallah. Ama çok büyük bir bütçe istiyor.
  • 24-05-2018, 15:22:52
    #14
    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haber doğruysa çok iyi olur.
    Ülkemiz ve milletimiz için hayırlı olsun inşaallah.
    Evet doğru hocam



    uckan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadıköy varken ne olimpiyatı yahu
    Kapasite yeterli değil hocam. Yoksa bende Galatasaray'lıyım ancak ulaşım ve görüntü olarak en iyi stadyum Vodafone Park olurdu.



    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenileme ile birlikte dünyanın en iyi stadlarından biri haline getirecekler inşallah. Ama çok büyük bir bütçe istiyor.
    120 Milyon dolara mal olacak hocam.
  • 24-05-2018, 15:27:13
    #15
    Fenerbahçe gidemeyince adamlar ayaklarına geldi
  • 24-05-2018, 15:27:41
    #16
    Yaserckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kapasitesi yeterli değil o yüzden




    Hocam stad bu hale getirilip kapasitesi 92 bine çıkartılacak. Kapasite olarak başka uyan stad yok İstanbul da
    üzerine yoğurt gezdirilmiş meyve tabağına benzettim diyorum bi tabağın kapasitesi ne olabilir ki bunlar neyi tartışıyorlar şimdi anladım tmm
  • 24-05-2018, 16:09:52
    #17
    tüpçü mü yaptı acaba
  • 24-05-2018, 21:53:16
    #18
    Yaserckr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı kitle çekerseniz geliri yüksek olur hocam
    sampiyonlarligi(.)net hocam domain